top of page

FAQ

FAQ-BERO-OG-UDMELDELSE
FAQ-HOLD

Er der gratis parkering?

Der er to timers gratis parkering i Waterfronts parkeringskælder. Som medlem i Wellcome kan du parkere gratis i tre timer - du skal blot huske at validere din P-billet i receptionen for at få en ekstra gratis time.

 

Hvor finder jeg Wellcomes online booking? 

Du kan enten finde vores online bookingwww.well-come.dk eller via vores app.
Dit brugernavn er dit telefonnummer eller din mailadresse. Din pinkode er de første fire cifre af dit CPR-nummer.

Hvordan køber man et medlemskab? 

Køb af medlemskaber sker via online booking. Når du logger ind for første gang, skal du anvende dit mobilnummer. Når du er logget ind, kan du vælge medlemskabstype og startdato. Herefter kan du afhente dit medlemskort i receptionen.


Vores Young-medlemskab for personer i alderen 13 til 23 år er ikke tilgængeligt online, men skal oprettes i vores reception. Er man under 18 år, kan medlemskab kun oprettes i følgeskab med en voksen, som skal underskrive medlemskabskontrakten.

 

Skal jeg tilmelde betalingen til Betalingsservice?

Det er en betingelse for at indgå aftale om medlemskaber, som betales månedligt, at betalingen tilmeldes Betalingsservice. Ved oprettelse betales der kontant for løbende måned + én måned, hvorefter betalingen skal være tilmeldt Betalingsservice. Dette kan gøres på www.well-come.dk - alternativt via netbank. Ved manglende tilmelding til Betalingsservice opkræver Wellcome et gebyr på 125,00 DKK for hver opkrævning.​​​

Kan jeg sætte mit medlemskab i bero?

Det er muligt at sætte de fleste af vores medlemskabstyper i bero. Læs mere om vores beroregler her.

Hvordan opsiger jeg mit medlemskab?

For medlemskaber, som betales månedligt, gælder som udgangspunkt en bindingsperiode på tre måneder fra medlemskabets startdato. Opsigelse af medlemskaber, som betales månedligt, skal foretages via online booking. Kontantmedlemskaber kan kun opsiges ved at skrive til info@well-come.dk. Læs mere om opsigelse af medlemskaber her.

Hvornår skal jeg senest fremmøde mig til hold?

Fremmøde til hold skal ske senest 10 minutter før holdstart, da du ellers risikerer at miste din plads på holdet. Receptionen trækker ventelisten 10 minutter før holdstart (iht. uret i vores bookingsystem), og pladser, der ikke er fremmødt til, vil gå til fremmødte medlemmer fra ventelisten. Det er muligt at fremmøde sig helt frem til holdstart, men du er ikke sikret pladsen, da den kan være gået til én person fra ventelisten.

 

Fremmøder man ikke, inden holdet starter, betragtes det som en udeblivelse, og man bliver pålagt et udeblivelsesgebyr på 50,00 DKK.

 

Hvornår kan jeg senest afmelde mig et hold?

Hvis du vil afmelde dig fra et hold, som du har tilmeldt dig, skal du gøre det via online booking senest to timer før holdstart – også selvom du er på venteliste. 

 

Vi opfordrer altid til, at man afmelder sig hold i god tid, hvis man ved, at man ikke får brugt pladsen. Dermed kan andre medlemmer få en bedre indikation af, hvor lang ventelisten er.

 

Hvad koster det, hvis jeg ikke fremmøder mig?

Manglende fremmøde til en holdbooking koster et udeblivelsesgebyr på 50,00 DKK for medlemskaber, som betales månedligt, og beløbet bliver automatisk tillagt næste opkrævning. Har du et årsmedlemskab, trækkes én dag fra medlemskabets løbetid. Wellcome refunderer ikke udeblivelser, der er givet.

Kan jeg få lagt et træningsprogram i Wellcome?

Du kan få én times gratis programlægning, som du booker via receptionen. Aflysning af programlægning skal ske senest to timer før fremmøde. Udeblivelser eller aflysninger af programlægning mindre end to timer før fremmøde koster et gebyr på 50,00 DKK.

 

Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler til tiden?

Hvis ikke vi modtager rettidig betaling for et medlemskab, vil du modtage en påmindelse anden bankdag i måneden, og din profil vil blive inaktiveret, indtil betalingen modtages. Falder betaling fortsat ikke, vil endnu en påmindelse blive fremsendt med et rykkergebyr på 100,00 DKK. Modtager vi herefter fortsat ikke betaling senest den efterfølgende måned, vil sagen blive fremsendt til inkasso.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg glemmer eller mister mit medlemskort?

Hvis du har glemt eller mistet dit medlemskort, kan du låne et midlertidigt medlemskort for 50,00 DKK per gang eller købe et nyt kort for 75,00 DKK.

bottom of page