KREDSLØBSTRÆNING MED KOREOGRAFI
- BEVÆGELSE, DANS OG RYTMIK -

DanceAction

På vores Dance Action-hold får du mulighed for at sprudle af energi og rytme, mens du bliver undervist af professionelle koreografer og dansere. Alle kan deltage, men det er en fordel, hvis du har en vis rytmesans og er klar på en time, hvor koreografien er et stykke over begynderniveau. 

RetroMix

RetroMix er en tur "down memory lane" til 60’er, 70’er og 80’er musik. En fedtforbrændende og sjov time med noget for alle, der kan lide at slippe deres indre danser løs. Vær med til nemme koreografier og dans dans dans! 

Most Dance / Funky Friday

MostDance og Funky Friday er for alle, der elsker at danse. Vær med til én stor dansefest på 60 eller 75 minutter med korte, sjove koreografier, hvor du får sved på panden, mens du rent faktisk glemmer, at du træner. Der er ingen krav til dit niveau - du skal bare synes, at det er sjovt at bevæge kroppen til musik.

Jazz Dance (ER IKKE PÅ HOLDPLANEN I ØJEBLIKKET)

Jazz Dance er et hold, hvor du får lov til at arbejde med det feminine og graciøse i dansens verden. Du vil opleve en form for dansetime med energiske, sjove og udfordrende koreografier, der viser danserens individuelle stil og originalitet. Du behøver ikke at have nogen form for danseerfaring - du skal blot være frisk på at udleve din indre “Flash"-danser. Timen giver et smukt indblik i, hvilke elementer af teknik (fodarbejde, balance, smidighed og koordination), JazzDance og Jazzballet består af, og du vil opleve at få en ny bevidsthed omkring dine bevægelser.

Aerobic & Latindance (ER IKKE PÅ HOLDPLANEN I ØJEBLIKKET)

Er en skøn traditionel low-impact konditionstræningsform, hvor instruktøren opbygger en lille serie med høj intensitet timen igennem. Timen er for alle, da trinkombinationerne er enkle og overskuelige. Stilen på timen er op til den enkelte instruktør som gennem sin undervisning og brug af musikken får skabt en sjov og inspirerende time med masser af sved på manden. Latindance er en time med traditionel latin inspireret koreografi.

Step, styrke & stræk

Denne time indeholder alt det bedste fra gruppetræningens verden. Timen er sammensat af én times stepbaseret pulstræning, herefter et kvarts styrketræning ved brug af egen kropsvægt og til slut en god omgang stræk af hele kroppen. Timen er for dig, der vil hele vejen rundt om kroppen i ét og samme træningspas.

Wellcome_models13774.jpg

Er du til yoga, reformer, boxing, cykling eller Thorax-træning? I højsæsonen udbyder vi over 180 ugentlige hold, som du kan udforske er på siden.